De 4e dag in Rio de Janeiro - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu De 4e dag in Rio de Janeiro - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu

De 4e dag in Rio de Janeiro

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

14 Augustus 2006 | Brazilië, Rio de Janeiro

14 Agosto

De 4e dag in Rio was tevens onze laatste dag in Rio. Om 1 uur zouden we doorvliegen naar Aracaju. Deze plaats ligt noordelijker aan de kust dan Rio. We vertrokken om 11 uur richting het vliegveld van Rio de Janeiro.

Om 16.00 (lokale tijd) kwamen we in Aracaju aan, dit is tevens een miljoenenstad, maar niet zo groot als Rio. Hier werden we opgewacht door mijn tante die niet meegereisd was vanwege een griep, mijn nicht en mijn achternichtje van zes en achterneefje van 10 maanden. Mijn achternichtje was erg verlegen en kroop constant achter moeder weg. Mijn nicht sprak nog enkele woorden engels en voor de rest moet ik met mijn tante en haar met handen en voeten en een klein beetje Portugees proberen te communiceren. Gelukkig spreekt mijn oom nederlands en vertaald deze veel en zelf heb ik ook een vertaalboekje bij me.

Om 20.00 zaten we aan onze eerste maaltijd in huis te Aracaju. Hier in huis hebben we uitzicht over de rivier van Aracaju die overloopt in de zee (De Atlantische Oceaan), ook dit kunnen wij allemaal zien.

  • 16 Augustus 2006 - 14:39

    Astrid:

    leuk , ik heb je verslag net even helemaal doorgelezen. prachtig zo,n reis.
    jullie blijven nu in aracuja en gaan van daaruit dingen ondernemen?
    Heb net ook al een e-mail ontvangen van Leonie en Marloes , ik denk jullie ook , want het was een algemene. Als je het niet hebt, het gaat ze daar in iedergeval ook geweldig goed, ze zien en ervaren ook van alles.
    v.pl. nog groetjes Nolleke



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2006

de terugreis van João Pessoa- Aracaju 1

27 Augustus 2006

De 1e dag aan het strand

26 Augustus 2006

De 2e dag in João Pessoa

25 Augustus 2006

De 1e dag in João Pessoa

24 Augustus 2006

de aankomst in João Pessoa
Astrid

Actief sinds 07 Aug. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 13196

Voorgaande reizen:

08 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Afstudeerreis

10 Augustus 2006 - 06 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: