de terugreis van João Pessoa- Aracaju 1 - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu de terugreis van João Pessoa- Aracaju 1 - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu

de terugreis van João Pessoa- Aracaju 1

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

28 Augustus 2006 | Brazilië, Brasilia

Maandag 28 Agosto

Helaas is dit alweer de laatste dag aangebroken in het gezelschap van Eurico, Charlene en Lucas.

Ik heb nog even een stukje aan het strand gewandeld en om 11.30 was het tijd om te vertrekken.

Wij gaan in de richting van Aracaju, met als tussenstop Japaratinga, waar we de nacht zullen doorbrengen in een pousada, omdat de afstand te groot is om in een keer te overbruggen.

om 16.30 landen we aan bij de pousade genaamd paraiso dos coqueirais, oftewel het paradijs van de kokosbomen.

Hier doen we niets anders dan bijkomen van de reis..

• 31 Augustus 2006 - 22:11

Mark Peters:

Hey Astrid, Al weer toe aan het koude kikkerlandje. Als ik jou was zou ik nog lekker daar blijven. Een paar weken genieten van het heerlijke weer. Veel plezier daar en tot gauw.
    Kon een tijdje niet reageren omdat mijn notebook al twee keer opgestuurd moest worden vanwege defect.Daar stond je site op. Nu eindelijk site gevonden dus kan nog even meegenieten.
    Groetjes

• 31 Augustus 2006 - 22:12