de terugreis van João Pessoa- Aracaju 1 - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu de terugreis van João Pessoa- Aracaju 1 - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu

de terugreis van João Pessoa- Aracaju 1

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

28 Augustus 2006 | Brazilië, Brasilia

Maandag 28 Agosto

Helaas is dit alweer de laatste dag aangebroken in het gezelschap van Eurico, Charlene en Lucas.

Ik heb nog even een stukje aan het strand gewandeld en om 11.30 was het tijd om te vertrekken.

Wij gaan in de richting van Aracaju, met als tussenstop Japaratinga, waar we de nacht zullen doorbrengen in een pousada, omdat de afstand te groot is om in een keer te overbruggen.

om 16.30 landen we aan bij de pousade genaamd paraiso dos coqueirais, oftewel het paradijs van de kokosbomen.

Hier doen we niets anders dan bijkomen van de reis..

  • 31 Augustus 2006 - 22:11

    Mark Peters:

    Hey Astrid, Al weer toe aan het koude kikkerlandje. Als ik jou was zou ik nog lekker daar blijven. Een paar weken genieten van het heerlijke weer. Veel plezier daar en tot gauw.
    Kon een tijdje niet reageren omdat mijn notebook al twee keer opgestuurd moest worden vanwege defect.Daar stond je site op. Nu eindelijk site gevonden dus kan nog even meegenieten.
    Groetjes

  • 31 Augustus 2006 - 22:12

    Mark Peters:

    Hey Astrid, Al weer toe aan het koude kikkerlandje. Als ik jou was zou ik nog lekker daar blijven. Een paar weken genieten van het heerlijke weer. Veel plezier daar en tot gauw.
    Kon een tijdje niet reageren omdat mijn notebook al twee keer opgestuurd moest worden vanwege defect.Daar stond je site op. Nu eindelijk site gevonden dus kan nog even meegenieten.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2006

de terugreis van João Pessoa- Aracaju 1

27 Augustus 2006

De 1e dag aan het strand

26 Augustus 2006

De 2e dag in João Pessoa

25 Augustus 2006

De 1e dag in João Pessoa

24 Augustus 2006

de aankomst in João Pessoa
Astrid

Actief sinds 07 Aug. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 13158

Voorgaande reizen:

08 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Afstudeerreis

10 Augustus 2006 - 06 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: