De 2e dag in João Pessoa - Reisverslag uit João Pessoa, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu De 2e dag in João Pessoa - Reisverslag uit João Pessoa, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu

De 2e dag in João Pessoa

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

26 Augustus 2006 | Brazilië, João Pessoa

Zaterdag 26 Agosto 2006

Vandaag vertrekken wij met EUrico, Charlene, Lucas, Henk en Marilena naar een pousada aan de zee een stukje buiten de stad zelf. Het plaatsje waar de pousada Enseada del Sol gelegen is, heet Jacuma. Hier hebben we naast elkaar 3 slaapgelegenheden waarvan we gebruik maken.

Het is de bedoeling om hier tot maandag morgen te verblijven en dan terug te reizen naar Aracaju. Helaas zit ons bezoek aan Eurico, Charlene en Lucas er dan voor vele jaren alweer op.

In de ochtend zijn Clemens en ik naar een toeristisch centrum geweest, waar allerlei kleine winkeltjes waren, waar we ons hard konden ophalen en een hoop souvenirs hebben gekocht.

Voordat we de stad verlaten in de middag hebben zijn we op een uitnodiging van de ouders van Charlene ingegaan om ergens wat te gaan eten. We maken kennis en het blijken hele aardige en lieve mensen te zijn.

Daarna reizen we door naar onze eindbestemming Jacuma. Hier hebben Henk, Eurico, Clemens en ik nog even een eindje langs het strand gewandeld voor het donker werd.

In de avond hebben we met zijn allen een broodje gegeten en gezellig wat gedronken.

Zo vloog ook deze dag weer voorbij.