de aankomst in João Pessoa - Reisverslag uit João Pessoa, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu de aankomst in João Pessoa - Reisverslag uit João Pessoa, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu

de aankomst in João Pessoa

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

24 Augustus 2006 | Brazilië, João Pessoa

donderdag 24 Agosto 2006

In de ochtend hebben we nog heerlijk kunnen genieten van de zon, de zee en het strand in het hotel waar we overnachten.

Helaas was de zon wat feller dan verwacht en eindigde mijn buik in een kreeftje... :s.....

Om 12.00 vertrokken we in de richting van João Pessoa om de reis te voltooien.

Hier kwamen wij om 18.00 aan en betrokken onze hotelkamer. Als we het hotel uitstapten moesten we de straat oversteken en dan waren we aan zee...

Om 21.00 kwamen mijn neef Eurico, zijn vrouw Charlene en mijn achterneefje Lucas in het hotel langs. Dit was onze eerste ontmoeten dus erg bijzonder. Lucas was even wat verlegen, maar dit trok al snel een beetje weg. Het enige wat erg lastig is, is dat wij geen portugees spreken en zij geen nederlands woord verstaan. het enige wat ze kenden en aan hun zoontje hadden geleerd was dank je wel, wat klinkt als dankewel en potverdrie...