Onze rustdag in Aracaju - Reisverslag uit Aracaju, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu Onze rustdag in Aracaju - Reisverslag uit Aracaju, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu

Onze rustdag in Aracaju

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

22 Augustus 2006 | Brazilië, Aracaju

Dinsdag 22 Agosto 2006

Deze dag begon zoals gewoon weer erg vroeg. Het startsein werd rond 6.00 gegeven door de voetballers op straat die enthousiast aangemoedigd werden door een hoop geschreeuw. Op de vroege morgen toch niet erg prettig wakker worden :S....

Ik heb deze dag weinig bijzonders op de planning staan.

Ik heb heerlijk gelezen in mijn nederlandse boek om toch te zorgen dat ik de 4 boeken die ik bij me heb uit te krijgen. (Ik was 12 en fietste naar school).

Ik heb mijn kleding van het weekend in Chapade de Diamantino gewassen en vervolgens ben ik hard aan het werk gegaan met het inpakken van mijn tas voor onze volgende trip.

Zoals te zien is het hier een erg druk programma, maar toch erg leuk en we genieten volop.

Onze tas moet ditmaal ingepakt worden voor João Pessoa.

Om 22.00 zoek ik mijn bed op, want het is morgen ochtend weer vroeg opstaan geblazen..

De dagen beginnen hier vroeg en eindigen hier vroeg. We moeten vroeg starten omdat het om 6 uur al compleet donker is en je dan op vele wegen niet meer veilig kunt rijden.