Onze rustdag in Aracaju - Reisverslag uit Aracaju, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu Onze rustdag in Aracaju - Reisverslag uit Aracaju, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu

Onze rustdag in Aracaju

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

22 Augustus 2006 | Brazilië, Aracaju

Dinsdag 22 Agosto 2006

Deze dag begon zoals gewoon weer erg vroeg. Het startsein werd rond 6.00 gegeven door de voetballers op straat die enthousiast aangemoedigd werden door een hoop geschreeuw. Op de vroege morgen toch niet erg prettig wakker worden :S....

Ik heb deze dag weinig bijzonders op de planning staan.

Ik heb heerlijk gelezen in mijn nederlandse boek om toch te zorgen dat ik de 4 boeken die ik bij me heb uit te krijgen. (Ik was 12 en fietste naar school).

Ik heb mijn kleding van het weekend in Chapade de Diamantino gewassen en vervolgens ben ik hard aan het werk gegaan met het inpakken van mijn tas voor onze volgende trip.

Zoals te zien is het hier een erg druk programma, maar toch erg leuk en we genieten volop.

Onze tas moet ditmaal ingepakt worden voor João Pessoa.

Om 22.00 zoek ik mijn bed op, want het is morgen ochtend weer vroeg opstaan geblazen..

De dagen beginnen hier vroeg en eindigen hier vroeg. We moeten vroeg starten omdat het om 6 uur al compleet donker is en je dan op vele wegen niet meer veilig kunt rijden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Aracaju

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2006

de terugreis van João Pessoa- Aracaju 1

27 Augustus 2006

De 1e dag aan het strand

26 Augustus 2006

De 2e dag in João Pessoa

25 Augustus 2006

De 1e dag in João Pessoa

24 Augustus 2006

de aankomst in João Pessoa
Astrid

Actief sinds 07 Aug. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 13165

Voorgaande reizen:

08 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Afstudeerreis

10 Augustus 2006 - 06 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: