Welkom allemaal - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu Welkom allemaal - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu

Welkom allemaal

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

04 Juli 2009 | Nederland, Hoogeveen

Welkom op mijn website waarop ik wederom onze reiservaringen ga bijhouden. Ditmaal ga ik op reis met Mama, vorige keer naar Brazilie ging ik met papa.

Op deze manier hoop ik dat niet alleen wij maar ook jullie mee genieten van onze reis naar Indonesie.

Wij bezoeken de eilanden: Sumatra, Java en eindigen op Bali. We gaan op een rondreis van 22 dagen (de 18e dag komen we aan op onze eindbestemming) en we hebben er zelf 2 extra ''relax'' dagen bijaan geplakt. In totaal zijn wij 24 dagen op reis.

Ik hoop dat jullie veel leesplezier zullen hebben en vul vooral even je email adres in. op die manier wordt je automatisch op de hoogte gesteld van nieuwe updates op de site.

Liefs,
Astrid

• 04 Juli 2009 - 19:34

Sander:

Goei zo :P Ik hou het in de gaten en ben benieuwd wat je gaat schrijven!

• 08 Juli 2009 - 15:10

Clemens:

T ziet er al mooi uit voordat je al op reis bent goede aankomst en veel plezier
    C.S.

• 10 Juli 2009 - 17:22

Rosalie:

Hey nou ben benieuwd!! ;-)

• 17 Juli 2009 - 10:47

Mathijs:

Hi zus heb via de sms en chatbox contact gezocht hoop ff iets te horen van jullie dat t in ieder geval over komt. begrijp dat met jullie alles goed is.
    Hier ook, volgens fox gaan de geplande reizen gewoon door en Buza (buitenl zaken)raad samenscholingen af maar verder geen negatief reisadv kunnene vinden