De reis - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Astrid Sprakel - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

10 Augustus 2006 | Brazilië, Salvador

Wij vertrokken donderdag ochtend met een half uur vertraging, er werd gezegd dat er nog geen toestemming gegeven was om te vliegen, maar ons vermoeden gaat uit naar de veiligheidsomstandigheden door de gebeurtenissen in Engeland.
Om 7.45 was het dan eindelijk zover, we vertrokken.Om 9.45 arriveerden we in Portugal, waar het een choas van belang was, er was overal beveiliging en iedereen moest opnieuw door de douane...

Om 20.00 uur Nederlandse tijd, en dus om 15.00 uur Braziliaanse tijd, kwamen we aan in Salvador. Vanuit hier zijn we om 19 uur (Braziliaanse tijd) doorgevlogen met een binnenlandse vlucht naar Rio de Janeiro, om oa.de copacabana, het suikerbrood en het christus beeld te bekijken..

Hier zijn we om 21.00 aangekomen, met eveneens een prachtig uitzicht van lichtjes van de miljoenenstad vanuit het vliegtuig.